معرفی بهترین جراح پروتز باسن در تهران

بهترین جراح پروتز باسن در تهران

زیبایی از مواردی می باشد که دقیقا هم در طبیعت و هم در انسان می توانیم شاهد آن باشیم. بسیاری از افراد سعی می کنند که با انجام عمل های زیبایی خودشان را زیباتر نشان دهند. یکی از عمل های زیبایی در خصوص باسن می باشد. در این حالت پروتز باسن از مواردی است که در بین خانم ها بیشترین طرفدار را برای خودش جمع کرده است. البته باید بدانید که در صورتی که در تهران هستید، برای انجام جراحی پروتز باسن در تهران باید به سراغ بهترین جراح پروتز باسن در تهران نیز بروید. در این مقاله ما قصد داریم بهترین جراح پروتز باسن در تهران را بررسی کنیم و جزییاتش را نیز مورد بررسی قرار دهیم پس تا انتها همراه ما باشید تا در این خصوص نکاتی را خدمت شما عزیزان مطرح سازیم.

مشاوره رایگان با کلینیک : 09199920278

پروتز باسن چیست؟

پروتز باسن چیست؟ یک شیوه بسیار عالی برای آن دسته از زنانی می باشد که از سایز باسن خودشان راضی نیستند. در جراحی پروتز باسن، معمولا یک سری برش هایی ایجاد می شود و پروتز در داخل باسن قرار می گیرد. در این حالت باید در نظر داشته باشید که پروتز باسن یکی از بهترین راه ها برای بزرگ کردن و سفت کردن و خوش فرم کردن باسن نیز به حساب می آید. به عبارتی باید بدانید که پروتز باسن باعث ایجاد حجم در باسن می شود و یک انحنای خاص نیز در باسن ایجاد می کند.

معمولا در پروتز باسن از مواد سیلیکون نرم و نیمه جامد استفاده می شود. بیشتر پروتزها از جنس سیلیکونی هستند. به طوری که می توانیم ببینیم که پروتزهای سیلیکونی در روند عمل پروتز سینه نیز استفاده می شوند و باید آن را در نظر داشته باشید. همچنین باید بدانید که سیلیکون باسن بسیار مقاوم تر از سیلیکون سینه می باشد. پروتز های مربوطه نیز نباید از جنس ژل باشند. در صورتی که پروتز از جنس ژل باشد می تواند از طریق پوست به بیرون انتشار یابد و یا به عبارتی نشتی دهد که باید آن را در نظر بگیرید.

پروتز باسن چیست؟

بهترین جراح پروتز باسن در تهران چه ویژگی هایی دارد؟

در صورتی که در تهران هستید و قصد انجام جراحی پروتز باسن را دارید، باید بدانید که بهترین جراح پروتز باسن در تهران باید دارای یک سری ویژگی های خاص باشد. اولین مورد به تخصص جراح بر می گردد. جراح متخصص می داند که شیوه کار بر چه اساسی صورت می گیرد و شما را به نتیجه ای که میخواهید نیز می رساند و باید به این امر توجه داشته باشید.

یکی دیگر از موارد انجام جلسات مشاوره قبل از جراحی پروتز باسن است، که بهترین جراح پروتز باسن در تهران این مورد را به انجام می رساند. همچنین باید بدانید که در صورتی که در جلسات مشاوره صلاحیت شما برای انجام پروتز باسن تایید نگردد، قادر به انجام آن نخواهید بود و باید این مورد را به خاطر بسپارید. البته کلینیکی که به آن برای انجام جراحی پروتز باسن مراجعه می کنید، نیز باید خدمات بسیار زیادی را در این خصوص خدمت شما ارائه دهد. یکی از مهمترین مواردی که باید در نظر بگیریم این است که پزشک مورد نظر، بر روش های بزرگ کردن باسن تسلط کافی داشته باشد.

مشاوره رایگان با کلینیک : 09199920278

روش های بزرگ کردن باسن چه می باشند؟

روش های زیادی برای بزرگ کردن باسن وجود داند، که در این حالت می توانیم به تزریق چربی، تزریق فیلر، تزریق هیدروژل و سیلیکون به باسن، پروتز باسن اشاره داشته باشیم. همچنین برخی افراد دوست دارند که باسنی شبیه به باسن برزیلی داشته باشند که در این حالت تزریق چربی می تواند کمک کند تا فرد به نتیجه ای که مد نظر دارد دست یابد.

در صورتی که به بهترین جراح پروتز باسن در تهران مراجعه نموده اید باید بدانید که پزشک مربوطه باید، به درستی پروتز را در داخل باسن قرار دهد تا شما آسیبی نبینید. این مورد یکی از مواردی می باشد که در خصوص عوارض جانبی پروتز باسن افراد زیادی به آن توجه خواهند داشت.

ماندگاری پروتز باسن

ماندگی پروتز باسن

در مورد ماندگاری پروتز باسن باید به این مورد توجه داشته باشیم که زمانی در حدود سه تا شش ماه را می توانید در نظر بگیرید تا نتایج پروتز باسن خودشان را نشان دهند. البته برخی افراد ممکن است در طول انجام پروتز باسن دچار برخی آسیب ها نیز شوند، بر همین اساس این دسته از افراد می توانند پروتز باسن را در دوبار به انجام برسانند. با مراجعه به بهترین جراح پروتز باسن در تهران می توانیم شاهد این باشیم که افراد به نتیجه ای که می خواهند دست خواهند یافت.

سوالات متداول

بهترین جراح پروتز باسن در تهران کیست؟

آقای دکتر محسن میرحسینی با سابقه بالایی که در این زمینه دارد و با دارا بودن بیش از 300 عمل موفق در زمینه زیبایی یکی از بهترین جراحان در شهر تهران بوده و این کار را با قیمت عالی به صورت حرفه ای و تضمینی انجام می دهد.

قبل از انجام جراحی پروتز باسن چه مواردی را باید در نظر بگیریم؟

در صورتی که داروی خاصی مصرف می کنیم باید به پزشک اطلاع دهیم. به هیچ عنوان تا یک ماه قبل از عمل لب به دخانیات نزنید. برخی داروها که باعث خونریزی می شوند را نباید مصرف نمایید. قبل از انجام جراحی معمولا بهترین جراح از شما یک سری تست و آزمایش می گیرد.

نتیجه گیری

در این مقاله ما بهترین جراح پروتز باسن در تهران را بررسی کردیم و جزییاتش را نیز مورد بررسی قرار دادیم. باید بدانید که بهترین جراح مربوطه معمولا کسی است که می تواند افراد را به نتیجه ای که مد نظر دارند برساند. همچنین باید در نظر داشته باشید که بهترین جراح باید از بهترین تجهیزات نیز استفاده کند. در صورتی که شاهد تمامی این شرایط باشیم می توانیم در نظر بگیریم که افراد کاندید انجام دهنده پروتز باسن می توانند به آن نتیجه ای که مد نظر دارند دست یابند. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی موجود در وب سایت با کلینیک ما در ارتباط باشید.

مشاوره رایگان با کلینیک : 09199920278

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره (کلیک کنید)